veraschrover.reismee.nl

Precies een maandje hier ..!!

Dag lieve vrienden,

Weer eventjes een kleine update vanuit het zonnige (gelukkig!!) Ghana !

Synne is zondagochtend om 11 uur vertrokken naar Bangkok, stiekem zijn wij een beetje jaloers dat ze een wereldreis gaat maken ..! Maargoed, ook wij hebben weer iets, nouja, iemand om naar uit te kijken! Over precies een weekje komt Kubra uit Nederland bij ons op het project! Gelukkig kennen we elkaar al best goed (hoe goed je iemand over de app kunt kennen!:p). Zo heeft Kubra ons verteld over haar geheime project .... dit vonden wij zo gaaf en willen daar ook zo graag deel van uitmaken. Helaas is er voor dit project nog wel wat nodig ..! Ik ga een beetje brutaal zijn.... we zoeken nog wat mensen die een kleine financiële bijdragen willen leveren, als je dit wilt natuurlijk (voel je niet verplicht !). We willen het project nog graag geheim houden, maar we kunnen jullie verzekeren dat dit een heel gaaf en mooi project gaat worden! Degouden tip .... ; de lokale bevolking zal jullie heel dankbaar zijn!!!We zijn met z'n 3en al aardig op weg, maar we kunnen nooit teveel hebben, toch?:) Mijn bankgegevens staan aan het einde van dit verhaal!

In mijn laatste blog heb ik ook verteld over onze wekelijkse doelen. Een nieuwe week, en dus ook nieuwe doelen! Deze week willen we kleinere kids het Engelse alfabet leren, dit kunnen ze gelukkig al best goed ... maar het kan vaak beter zeggen we thuis altijd!:) Daarnaast willen we de kids ook wat leren over respect ... alleen denken we zelf dat dit misschien wel een 2 maanden doel gaat worden! Ook hier hou ik jullie van op de hoogte.

Omdat we hier natuurlijk al een maandje samen zijn voelt het voor ons beiden al heel vertrouwt samen .. we lijken best veel op elkaar en denken ook zoveel dezelfde dingen! Laat ik maar zeggen dat als we samen iets denken, dit ook waar is ... haha.

Dit was weer eventjes een kleine update !

Dikke knuffel uit Ghana

XOXO

Mijn bankgegevens;

NL37 INGB 0002780150 t.n.v. V.W.Schrover (bedankt alvast!!)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active