veraschrover.reismee.nl

De laatste dagen thuis voor vertrek!

Lieve allemaal,

Het aftellen is echt begonnen!! Nog maar 5 dagen tot de dag van vertrek. En het besef..? dat is er nog niet helemaal.

Het zit helaas even niet mee. Laten we maar makkelijk zeggen dat ik de meest slechte timing ooit heb op het gebied van gezondheid! Je kan dus wel raden dat er op dit moment iets nóg spannender is dan de reis zelf. Ik zit namelijk te smachten naar het woordje 'negatief' voor de ziekte van Pfeiffer en zondag gewoon heelhuids en met een goede gedachte kan vertrekken!

Afijn, het leven en alle voorbereidingen gaan gewoon door. Alle informatieboekjes 'nog één keer doorlezen', de laatste noodzakelijke spullen kopen en last but not least de paklijst met een grote glimlach afstrepen!!

Vanaf zondag gaat mijn avontuur echt beginnen. Ik zal zo vaak mogelijk een verhaal plaatsen en jullie natuurlijk op de hoogte houden !

Heel veel liefs,

Vera

Kiss

Reacties

Reacties

Ilse

Nou, dan ben ik mooi de eerste die reageert! Ik bid met jou mee voor een goede uitslag! En succes met je laatste voorbereidingen. Dat besef komt vanzelf. Soms zelfs pas achteraf. Dus laat het lekker op je afkomen...
Ik ben heel benieuwd en kijk uit naar je avonturen.
Be safe!

Een dikke kus, een berg moed & vertrouwen,

Alle liefs, X, Ilse

tanneke jansen

Hoi Vera,
Ik wil je heel veel plezier en wijsheid toewensen voor deze reis...super dat je (jullie)dit gaan doen en ik ga jullie ook zeker volgen, harstikke leuk. Geniet en maak mooie foto's. Ik heb je een beetje gesponsord met wat extra foto's. ......Succes????????????,
Grtjs tanneke ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active